Une douche de luxe













I går var jag på besök i en fransk familjs lägenhet. Hos en anrik fransk familj. Ni vet familjevapen, böcker som tillhört Solkungen, bibliotek och hela den biten. Jag tog en dusch också (!). Badrummet var ungefär tre gången så stort som min första lägenhet och inkluderade både badkar och dusch pour l'homme et pour la femme, klassiskt göra-i-ordning-sig-avdelning med sminkbord, ombytesområden bakom en fin rumsavdelare och fullt med små fina flaskor från Chanel och andra fransyskor. Fint, alltså. Duschen? Underbar! Det är svettigt i Paris.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Flott! Det ser ut som en sådan lägenhet som jag själv bara fantiserat om då jag gått på gatorna utanför. Coolt att få "provbo" en sådan.

Kram

2011-08-21 @ 20:17:20
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sofia

Wow vad skoj!

2011-08-22 @ 19:54:08
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0