Sunday brunch

En bit av söndagen tillbringades på Non Solo Bar i Vasastan där det brunchades. Förutom barndomsvännerna hedrades jag av två favoriter från min Lundatid. Underbart. Mycket av brunchen tillängnades lägenhetsköp, lån och räntor (som är det allra mest aktuella ämnet i min bekantskapskrets just nu), men också Lottas nya tatuering hon fått på tatueringsfesten dagen innan, ex, småstadsliv och framtida jobb. Trevlig söndag, helt klart. Som en liten parantes måste jag börja fota med kameran igen. De senaste veckorna har jag bara bloggat med kort från min kära iphone 4, men vännerna börjar nu klaga på att deras uppsyn på fotona inte är till tillfredställelse. Jag ber å det ödjukaste om ursäkt. Camera, it is.









Måndagen chockades igång vid sexhugget och jag har en fullspäckad dag som inte bjuder på lunch förrän i eftermiddag. Men på fredag bär det av till Skånes huvudstad igen. Så det är ok. Jag kickar igång veckan med en kopp kaffe och med att äntligen vara sams med min inre röst. Äntligen. Innan Stockholmshelgen fick vi äntligen det avslut vi behövde. Så inget mer gräl i mitt inre. Skönt.


Kommentarer
Postat av: Helena

Bra där, att ni äntligen är sams menar jag! Ha en fin vecka och sedan helg i Malmö. Puss fina du!

2010-10-18 @ 07:41:19
URL: http://tradgardsgatan21.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0