Höstpromenad

"Syrran" Sara är i stan (och hon har dessutom precis fått jobb som neurolog, GRATTIS!) så vi tog lillsyrran Karin och hunden och njöt av den underbara solen när jag slutat jobba igår. Mycket tjejsnack trycktes in på promenaden. Snacket fortsätter på lördag när det smäller till rejält hemma hos Sara och Karins föräldrar. Då välkomnas vi till höstfest med alla godingar. Vi umgås alltid tillsammans, föräldrar och "barn". På lördag väntas närmare trettio favoriter. Jag kan knappt vänta!









Idag blir den ännu en omgång med min PT - tillika syster - på gymmet. Ryktet om hur bra hon är måste ha spridit sig, för idag ansluter både Markus och Henkan sig till vårt pass. Hon är så bra alltså. Min fina syrra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0