Spela den igen!

I lördags deltog vi alltså i ett låtquiz. Okvädesorden och gliringarna flög mellan borden, fuskande blickar likaså. Vi skulle skriva ner TV-serien och filmen låten passade ihop med, samt gissa nationalsången. Mycket underhållande. Sedan blev det nynntävling. Stackars pappa fick Hoffmaestro. Jag fick Magnus Uggla. Good times. Mitt lag kom givetvis på delad förstaplats. Men den moraliska sergern gick till oss, no dout. Det hela anordnades och gick under ledning av allas vår underbara poliskonstapel, såklart.













Förkylningen har ännu inte lämnat min kropp så jag kickar i gång dagen med diverse medikament. dagen bjuder förutom jobb på en mysig kvällsfika med Sara. Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0