Futsal cup

Efter lunchen med Lukas och Peter LUNDberg bytte jag till Peter LINDberg och drog med honom på fotboll. Jag hade tydligen smittat honom på höstfesten, så han hade samma misär i kroppen som jag har haft. Jag bjussade på en ipren och lite peppande ord and off we went. Vi kollade in Lukas och Peter och de andra killarna i RIK främst, då jag sedan tidigare är en given supporter. Men jag fick också se min gamla gymnasiepolae Chiss spela, som numera sparkar boll åt BK Forward. Och Niklas som spelar i...ett annat lag. Good times. Rynninge fick tyvärr se sig besegrat i båda matcherna vi bevittnade, men hade tydligen vunnit den sista som jag missade på grund av middagsförberedelser. All in all var det en trefvlig lördag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0