Allt är inte guld som glimmar

...men vissa saker är! Jag är Buzzador, och nyligen deltog jag i en kampanj för Guldbrev. Jag vet vad ni tänker - pantbanktjafs för pankisar. Men jag blev jätteglad när jag fick chansen att prova. Jag har nämligen länge gått och velat göra mig av med vissa guldsmycken i min ägo. Inte främst för pengarna, utan eftersom de smyckena bär med sig minnen jag helst glömmer. Vissa smälter ner guldsmycken och gör nya av dem, men känslan av var de kom ifrån skulle för mig sitta kvar ändå. Jag har bara inte kommit till skott med att lämna in dem någonstans. Att använda Guldbrev var väldigt enkelt. Jag skickade iväg det på posten (som försäkrade det gratis) och vips så hade jag bara ett par dagar senare en hacka på mitt konto. Och dessutom en mycket större hacka än vad jag hade trott. Så passa på ni med! Guldet ligger högt nu, och klickar ni HÄR får ni tio spänn extra per gram! Jag vill tillägga att jag inte får ett korvöre för detta, även om den ovan skrivda texten möjligtvis sipprar av klatschig reklampepp.



Klick, klick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0