Merci dieu c'est vendredi!

Fredag betyter test. Jag var ju borta några dagar så detta kommer att gå sådär. Men jag kör på som vanligt!

Gårdagen tillbringades på Paris gator och torg med Sandra, som naturligtvis ville se allt. Vi passade på att shoppa lite, vi ärande bland annat Galerie Lafayette och den japanska klädkedjan Uniqlo med vår närvaro. Uniqlos jeans kostar € 20 och de lägger upp dem gratis över natten. Som hittat. Sandra köpte tre par och jag nöjde mig med ett. Sjukdomen har verkligen satt sina spår, jag har numera storlek 24 på jeans! Tårtkalas, någon?



Denna bild på mig själv är den enda jag bjuder på tills jag tillfrisknar helt. Denna uppsyn lyckades jag åstadkomma med mycket smink, och ändå ser jag ut som the undead. Mon dieu!



Nyshoppad och nöjd Sandra!



Paris fortsätter att sätta på sig sin vårskrud.



Sandra i Montmartre



Sandra och Det heliga hjärtat

Nu är Sandra på Louvre och jag ska plugga till testet. I eftermiddag blir det intensivhäng innan Sandra beger sig tillbaka till Svealand. Jag kommer sakna henne! Tiden GÅR verkligen fort när man har roligt....
TREVLIG HELG ALLA!
OCH: Grattis på födelsedagen Sara T!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh men hjärtat, vad fin du är; tack så hemskt mycket! <3

2010-03-29 @ 18:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0