Sista natten med gänget

Det skulle firas lite farväl-fest. Kvällen inleddes på ett av mina favvo-ställen i Malmö....



Nämligen Malmö Opera Grill



Det hade varit premiär på operan så det var många pälsar på plats i grillen. Inklusive min egen, som dock är fejk.



Jag och Tops åt sill..



Carro åt räkor och lite otippat (eftersom hon inte annars äter kött)...



Tupplevermousse!

Vidare till Nyhavn för lite dart och häng med Malmöversionen av grabbarna grus.









Martin var där





Sen bar det av till houseklubben på Inkonst. Trevlig lokal med tjocka persiska mattor och massor med levande ljus. Men musiken var tyvärr både väldigt oklar och högljudd... Men där träffade jag ingen mindre än...



Andy! Så söt!



Davve körde någon slags rumpskakardans som var väldans trevlig att titta på.

Tusen tack fina Carro och Tops för att ni bjöd på underbar middag och många goda glas vin.

Dagen inleddes med V.E.S.P.A med gänget, jag åt Margharita med fullkornsbotten. Nu myser vi hemma med lite té och snart ska jag möta upp Linde i stan för lite bio-mys. Imorrn blir det frulle med Emelie, lunch med Carro och Anna och sen ett flygplan till den franska huvudstaden. Over and out.



Kommentarer
Postat av: Helena

Hej vännen! Åh, vad synd det känns att vi inte hann säga hejdå! Men jag önskar dig såklart en underbar upplevelse i ditt nya land och du kommer att vara saknad här hemma!! Jag ser fram emot att följa dig här på bloggen! Älskar dig! Puss

2010-01-24 @ 20:08:49
Postat av: Jenny

Ja, sorry. Var lite stressigt på slutet. Men du får komma ner istället! ÄLSKAR DIG MED!

2010-01-24 @ 23:41:00
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0