Jul, då.

Jag vet att man gör nästan samma sak på jul som alla andra. Och att det därför inte är speciellt kul att se vad andra gör. Och det finns tillräckligt med julmeddelanden i alla sociala medier. Det struntar jag emellertid i. Här kommer min julafton, i valda snapshots. Mycket nöje!



Julfrukost á la Jenny.



Juloutfits á la Carlsdotters.



Jul-MMS:et jag skickade ut på julafton. Cheesy, I know. Men sött också, menar jag bestämt.



Kapeter öppnades. Vilken chock, va?



Jag funderar lite över vad mina nära och och kära har för bild av mig när jag tittar över julklappsböckerna...



Det proppades mat och onyttigheter, såklart. Speciellt genom Jenny Lina Carlsdotters ansiktshål.

I dag har det brunchats med gänget, gymmats och käkats. Snart ska det sminkas, kammas och kläs på för att vädra lekamen på Linde Stadshotell. Samma plan som alltid, med andra ord. God fortsättning, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Ferferi i Göteborg

Galaprinsessor köpte Max till mig. Lättläst och lättsmält. Mkt glamour och galenskap. Man får yta helt enkelt och det kan väl anses skönt från och till!?

2010-12-29 @ 00:06:39
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0