Dag 30 - Ett sista ögonblick

Jaha, då har vi kommit till slutet av denna utmaning. Ni ska på dessa 30 dagar (trettioett blev det ju till slut, och på grund av operationen och livet i allmänhet blev det ju inte ett inlägg om dagen, men jag höll mig i alla fall inom en månad) ha lärt känna mig bättre. Har ni missat något finns samtliga inlägg under kategorin 30 dagar. Det har varit roligt, men också lite pressande att skriva dessa inlägg. Och jag har mer än en gång undrat om det finns någon som tycker det är intressant att läsa allt detta. Många av mina bloggande vänner gav upp halvvägs igenom. Jag är emellertid inte tjejen som ger upp när hon väl bestämt sig. Icke, sa Nicke. Nu har ni trettio små inblickar i mitt liv. Och jag har något att gå tillbaka till och läsa i framtiden för att se om jag fortfarande är den samma. Lite fint, tycker jag ändå. Och väldans passande att jag är klar på årets sista dag. Nästa år händer det grejer i mitt liv, jag kan känna det redan! Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Anna

You go girl!

2010-12-31 @ 11:25:09
URL: http://nanniss.blogspot.com
Postat av: Nicky

Önskar dig ett riktigt Gott nytt år! XOXO Nicky ♡

Postat av: Ferferi i Göteborg

Åh jag kände mig lite träffad. Jag har inte gett upp! Jag har bara fått låta hela det här med bloggande ligga lite på is senaste halvmånaden...

2011-01-01 @ 17:44:58
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0