Årets...

Jaha, då var det dags för ett nytt år då. Förhoppningsvis blir det året då mina drömmar uppfylls. Jösses så cheesy det lät. I vilket fall som helst. Här kommer en liten recap av året som gått! Och ja, detta inlägg är tidsinställt. Och nej, jag tror ingen sitter uppe och läser detta NU. Men det ser ju lite coolt ut sen, det sista inlägget för året tio minuter innan det nya äntrar. Jupp.

Årets...



...lyckligaste utandning: Examen, Paris. Pust. Friheten, välkommen!

...mest irriterande: Vuvuzuelan? Nej, mitt jädra bredband som hela tiden kopplar ur. *Pling! Årets I-landsproblem*

...beskvikelse: LIF Lindesberg. Men det börjar kanske ordna upp sig nu?



...besatthet: macaroons

...saknad: vännerna. Under hela året: vännerna i Skåne, post-Paris: vännerna i Paris aussi.

...tillskott: franskan. Välkommen.



...bästa: Paris. Say no more.

...beställningsorganstöld: halsmandlarna. Good riddance.

...mest snopna: sommarromansen som knappt hann börja innan den slutade. Snopet, indeed.



...bloggkompanjon: Ferferi. Min persiska tvillingsjäl, verkar det som.

...mest uttjatade på bloggen: mina rensningar av den mentala hårddisken. Och mig i andra person. Och meningar som börjar med "och". Förlåt

...katt: Olivia.



...pedagogiska geni: Madame Chamblas. J'adore.

...låt: Medina - Kun for mig. Som om den var skriven av undertecknad.

...PT: syrran.



...första: första motorcykelturen. Med farbror Mattis, såklart.

...who would have thought: helgkvällar tillbringade på klätterväggen och med Idol och tända ljus. Deltagande i allt från agility, Oktoberfest med övre medelåldern och bondmarknader. Life in a small town.

...bok- och TV-nöje: True Blood.





...kändismöte: de två litterärara Björnarna.

...aktivitet: resande. Tåg, buss och bil, mest.

...köp: lägenhetsköpet. För i stort sett alla i min bekantskapskrets utom undertecknad.

...sammanfattning: Paris. Fem av åtta kort i denna recap är därifrån. Årets bästa, som sagt.


Kommentarer
Postat av: Ferferi i Göteborg

Vilken jäkla ära! Blev helt paff måste jag säga. Men dito. Jag känner samma sak. Högst underligt må jag säga...!!!!

2011-01-01 @ 17:46:33
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0