Hem till gården

Familjen fick sig en dos av landet igår. Det fikades, gosades med diverse medlemmar ut faunan och insöps lantluft. En pefekt söndag faktiskt.



































Dagen kickade igång med buller och bång kan jag meddela. Kan verkligen rekommendera en så kallad omstart av den mänskliga hårddisken i bland alltså. Hade möte om jobb 10.00, fem timmar senare - med andra ord snart - börjar jag arbeta. Det går undan minsann. Andra möten och papperskrafs fick jag också in i schemat. Och eftermiddagen är bara barnet.  Jag är på en rulle, på ren svengelska! Ikväll blir det festligheter också. Life is on track again.


Kommentarer
Postat av: Nicky

Mycket trevliga bilder och söta vovvar! :) XX Nicky

2010-08-16 @ 14:51:13
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0