Söndagspromenad

Era snuskfrassar! Jag brukar ibland länka till min blogg på facebook. Det gjorde jag igår, med fotot av tjejerna från VIP-room. Följande syn mötte mig senare på statistiksidan:



Undrar just hur många som blev besvikna när de kom hit. I alla fall. Gårdagen var mest slö. Jag promenerade i två timmar genom mitt älskade Paris, köpte glass som jag tappade på marken efter någon sekund, gick lite till, köpte ny glass, spottade Jennifer Lopez, gick hem, sökte lite jobb, kollade True Blood, försökte sova under Helenas förkylningssnarkningssession. Ja, en ganska slö söndag med andra ord.




















































Kommentarer
Postat av: Eli

Haha, vad kul att så många klickade. SNuskhummrar är rätta ordet!!! : ) : )

KRAM

2010-04-27 @ 13:30:12
Postat av: Anonym

Det är som kidsen säger nuförtiden, sicka sjuka jävlar :p

2010-04-28 @ 16:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0