Sagt och gjort!

Jag håller mina ord. Fredagen bjöd därför på fullkornsgröt...



...träning (i Jardin du Luxembourg såklart)...





...och plugg! Denna gång i Jardin des Plantes.













I dag blir det nog plugg i Jardin des Tulieres. Eva är i stan, kul! Kanske fest ikväll.

Förresten, har hittat en rolig blogg. Hon är svenska i Paris (som jag), hon bor i Saint Germain des-Près (som jag), hon pluggar på Sorbonne (som jag). Hon tar dock mycket bättre bilder än mig, bloggar lite mer officiellt (för Veckorevyn) och är mycket mer chic. Men kolla in henne, HÄR! Överge nu för guds skull inte mig för henne nu bara, kom ihåg var ni fick er Parisdos först! Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Ferferi

Men ååååh!!!! Vad fint gjort av dig att länka mig! Så fint så fint, gjorde mig jätteglad. Förresten så var jag i Jardin des Plantes igår också! Vi verkar göra en del samma saker men gå om varandra... hmm.



Förresten: Det är lustigt hur det blir det där med platser nära en. De glöms bort ibland! Istället tar man metron genom halva stan av någon konstig anledning! Åh vad bra med kampanjen, var finns den att hitta? Jag tycker att en bloggresa låter suveränt. Nämn tid och plats and I will be there :) Jag hade tänkt göra en resa utanför stan som inkluderade någon form av smakprovning, vare sig det var ost, vin eller champagne!



2010-04-24 @ 12:20:37
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0