Going back in time....

Gårdagen började med en busstur mot hufvudstaden. Sedan bar det av till Hannas olidligt fina lya i Vasastan.



När vi hade sugit i oss två GT och tjejsnackat lite bar det av till Hovet och...



Backstreet Boys! När jag var i tonåren var jag ett riktigt geeky fan. Riktigt. Hanna took one for the team och ställde upp som sällskap. Tyvärr kan jag meddela att det var lite avslaget och man märkte att de inte är....purunga längre...









Efter konserten mötte vi upp Fia och puttrade vidare till favoriten Story Hotel. Den här gången fick jag ingen förolämpning av Bingo Rimér. Pust. På Story fick jag (äntligen) träffa Hannas Einar, som hade tagit med sig sina två barndomsvänner.



Fia och jag ursäktade oss sen för att dra vidare till Ambassadeur. Och DÄR hoppade mitt lilla, oskyldiga, känsliga tonårshjärta tillbaka i min kropp när jag fick skaka hand med dessa två män....







Lycka. Men också lite (ganska mycket) skamsenhet. Jag är för gammal.

Idag står prommis och Sonia Rykiel på schemat. Verkar som om varje gång jag beger mig hit så är det designerbesök på H&M. Kul. Dyrt. Fia sluter upp efter jobbet och kanske en fika med Anna. Kanske bio ikväll.


Kommentarer
Postat av: Nightingale

Ah, nu blir jag lite avundsjuk. Att få skaka hand med dem hade varit min största önskan som 13-åring (och lite mer av en lagom stor dröm i dagsläget, haha).

2009-12-10 @ 17:02:17
URL: http://nightingale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0