American brunch

 
Efter brunchen på Clarion Stockholm var jag väldigt sugen att prova Örebros variant. Varje lördag är det brunch mellan 11.30-15.00, och den är nästan alltid fullbokad. Varje vecka har de ett nytt tema. Tyvärr missade jag förra veckans tema (franskt) men denna veckas tema gick inte av för hackor heller: amerikanskt. Bland minihamburgare, (salt) pumpapaj, mac & cheese, lökringar, cole slaw och annat mumsigt botaniserade jag och Ellinor, och vi gick inte hem hungriga kan jag meddela. Brunchen är inte lika grandios som i Stockholm, men så kostar den inte heller lika mycket, ska tilläggas. Clarions brunch var helt ok, och jag vill mycket gärna gå tillbaka och prova andra temata. Om två veckor är det italienskt tema och i mitten av april är det franskt igen. Då vet ni var ni kan hitta mig! 
 
Clarion Hotel Örebro, Kungsgatan 14, Örebro, 019-670 67 00
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Oh my godness me!!! Gooooott!

2013-03-03 @ 18:12:25
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Hmm...kanske skulle komma tillbaka en sväng i april då. Är väldigt nyfiken på den franska upplagan ;) Dock får jag lov att säga att den brunch som serverades i casa Carlsdotter slog Clarion mest hästlängder!

Svar: Haha, ja gör det! :) Och tack kära du. Min var ju inte lika välfylld, men det var en massa kärlek! ;)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-04 @ 08:17:09
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Angelica

Mmm! Men vad gott!

2013-03-04 @ 12:29:21
URL: http://angeliqe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0