Förrätter till huvudrätt och hotellfrukost

 
Att inleda helgen med en av sina absolut bästa vänner med hennes fina man, med glada skratt på restaurang. Det kan ju inte bli så mycket bättre. Vi blev lite menyanarkistiska och beställde in två förrätter var. Och så massakerade vi två osttallrikar till dessert, med goda dessertvin och söt (!) körsbärsöl till. Så ljuvligt.
 

Jag åt hotellfrukost både lördag och söndag. Båda gångerna toppade jag den med våffla med sylt och grädde. Dekadens i min värld. Med en sidoorder av bebisgos kan det vara den bästa hotellfrukosten jag någonsin ätit.
 

Vi promenderade mycket i helgen. För att söva bebis och för att få kvalitetstid, bara vi. Mellan frukost och mässa, innan middag, innan hemresa. Runt slottet såklart. Örebros stolthet. Och solen sken från nästintill klarblå himmel. Underbart. Några små bitar från en helg i mars, en lisa efter en hektisk vecka.
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Mmmm...mysigt ;)
Du passar verkligen bra där bakom vagnen ;)

Svar: Hihi! Ja vem vet, kanske en dag..
Jenny Lina Carlsdotter

2014-03-18 @ 08:47:29
Postat av: Angus

Va mysigt ni ser ut att ha!
Va snyggt du gjorde dig bakom vagnen! Som handen i handsken

Svar: Haha ja kanske! Då kan jag ta hand om din lite sen, så! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-03-18 @ 15:19:56
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Miss Marie

Gud vad mysigt!

2014-03-18 @ 21:05:07
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Lotta

Topp! Två förrätter - så bra. Det vill jag också ha ;)

Bebisgos på allt här goa. Underbart!

KRAM

Svar: Eller hur? Oftast är de godare och så får man två olika rätter också. :) KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2014-03-19 @ 01:39:40
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hotellfrukost är ju lite av det bästa som finns =) Och det där med förrätterna är ju toppen, jag är mer för det än efterrätt!

Svar: Jag med! Salt över sött! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-03-19 @ 09:22:56
URL: http://www.intheheadofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0