4+4+4, Del tre






I morse efter frukost var det dags för del tre i min utmaning. Jag är så glad att jag startade den, för nu VILL jag verkligen ut, så jag kan rapportera hur duktig jag är. Denna löprunda gick i Hyde Park och Kensington Gardens i London där jag nu befinner mig. Den började på Edgware Road, korsade Marble Arch, genom Hyde Parks solbrända gräsmattor, förbi The Serpentine och The Long Water in i Kensington Gardens. Om jag var helt ensam vid förra löpturen bland vinrankorna, var det precis tvärt om nu. Jag sprang med fotande turister, andra löpare - vissa vinkandes glatt när vi mötte varandra - rollerbladare, cyklister och ryttare på sina hästar. Det var den snabbaste löpturen i denna utmaningen och en av mina snabbaste första kilometrar denna sommaren. Trots värmen och den kvava luften. Det var ju så himla härligt. Nästa löptur kommer om allt går som det ska i ett land jag aldrig varit i och där jag inte pratar språket. Spännande. 


Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Vad duktig du är! Kul grej dessutom :) Heja dig!

Svar: Tack! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-08-12 @ 10:50:24
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: Annika

Hej Jenny!
Kul att vara tillbaka på din blogg igen.
KUL utmaning. heja dig!!
OCH du, vilket underbart bröllop i dina flädrars trädgård. Gillar starkt din systers val av klänning.
SÅ fin.
Kramar!!

Svar: Tack och visst var hon vacker?!? <3 Kul att ha dig tillbaka! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-08-12 @ 15:18:00
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0