Måndag

Mina otroligt fina tjejkompisar. På väg till en examensfest som var en nostalgitripp  tillbaka till Lundatiden.
 
Måndag igen. Efter en riktig panghelg! Jag hann med så otroligt mycket i Hufvudstaden. Provade två nya matställen, träffade nästan alla i min "familj", åt mysiga frukostar med tända ljus och härligt sällskap, fikade med vänner, drack drinkar med andra vänner, gick på en sittning som var som att åka tillbaka till Lundatiden, fast utan naiviteten och det omogna beteendet. Shoppade lite, hängde lite, festade lite. En alldeles perfekt helg. Så perfekt att jag tror jag åker tillbaka snart igen.
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Fina namn :)
Javisst jag är på en fika!! ons eller tors?

Svar: Onsdag! Wiiieee äntligen! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-10-28 @ 09:40:46
Postat av: Christine&Paris

Låter som en helt perfekt helg :) Själv saknar jag Sverige just nu och hade gärna åkt på en långhelg till Stockholm just nu..

Svar: Kom, bara kom! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-10-28 @ 13:57:45
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: maria at inredningsvis

Vilken härligt inlägg:) gillar din blogg den gör mig glad.

Om du gillar inrednings inspiration kan du kolla in min blogg:)

Ha en skön vecka

ps jag följer dig nu och hoppas du följer tillbaka:)

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0