Sköna söndag

 
Min söndag har varit sjukt effektiv! Jag har hunnit med att städa läggan, tvätta tre maskiner tvätt, köra ett 1,2 mils konditionspass, köra ett kort styrkepass, ha lite hemmaspa och dessutom bjuda mina vänner och lillkille på fika. Skön söndag! Ovan ser vi lillkillen som han ser ut mest. Glad och underbar! I tröjan han fick av mig idag med flygplan på. Tjejerna bjöd jag på fruktsallad med grädde och glutenfria chocolate chip oat cookies. Sjukt goda, om jag får säga det själv. Recept kommer, såklart. Nu: söndagsmiddag! Trevlig kväll, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej du sköna, duktiga, livsnjutare och foodie buddy ;)

Härlig söndag! Underbar bilder

KRAM!!

Lotta

Svar: Hej själv du dito! Hoppas du har haft det bra. KRAM!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-17 @ 23:27:38
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken härlig dag du haft. :-)

Svar: Ja, verkligen! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-18 @ 06:17:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0