Dekadent vardag

 
I går lyxade jag till det med att bli bjuden på middag hemma hos mina föräldrar. Min ömma moders räkpasta. Och kärlek till dessert. Sedan såg jag min första hemort få stryk av min studiehemort i allsvensk handboll. Om det kändes lyxigt att bli bjuden på middag igår så kan man säga att vardagslyxen fortsätter idag. Onsdagsfika - en lyx som min arbetsplats har som en lång tradition - toppas av trerätters bjudlunch på restaurang. Sedan lägger jag i ännu en växel och kör tapasmiddag på restaurang. Och som om det inte var nog ligger det allra sist idag en semla i kylskåpet och väntar på mig när jag kommer hem. Det är vad jag kallar dekadent vardag det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Uj uj, lyxigt värre! Härligt! :)

Svar: Javisst, vardagslyx så att säga! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-30 @ 08:15:13
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Angus

Åh så härligt!!

Svar: Verkligen! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-30 @ 19:14:34
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0