Alex och Sigge

 
Sedan jag fick min nya ajfån har jag lyssnat på Alex och Sigges podcast. Alla de 32 utkomna avsnitten. Jag tycker ju - efter mycket om och men - mycket om Alex. Sigge hade jag inte riktigt koll på innan. Jäklar vilken man! Smart, djup, rolig, pricksäker och alldeles underbar. Vilken hyvens karl han verkar vara! Efter att ha lyssnat på alla podcasterna i stort sett konstant den senaste veckan vill jag fortfarande ha mer. Jag har tidigare bara lyssnat på en enda podcast och det är Filip och Fredriks. I stort sett bara för att den fanns på Spotify och jag kunde lyssna på kontoret medan jag arbetade. Sigge ligger ju bakom den podcasten. Det märks. Han är dessutom ödmjuk inför det. Ja, ni hör ju. Jag är imponerad. Jag har lyssnat uppmärksamt, skrattat, gråtit, skämts, känt igen mig och lärt mig nytt. Denna podcasten kommer jag att fortsätta följa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Jag vill lyssna... Men jag fattar inte detta med podcast :S vart lyssnar man.. Hur lyssnar man..

Svar: Alex och Sigge finns under "podcasts" i din ajfån, på spotify och online på http://alexosigge.libsyn.com/ Lycka till!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-09 @ 07:32:29
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Miss Marie

Alltså, jag klaaaaraaaaaar inte av Alex! Så fort jag hör hans röst börjar jag hyperventilera eller nåt! Men kanske borde ge dom en chans?!

Svar: Så kände jag också innan. Kolla i mitt arkiv på det inlägget. Nu tycker jag annorlunda (fast Sigge får honom att verka liiiite osmartare och mindre slipad.. :) ). Men ja, ge det en chans!!!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-09 @ 07:50:35
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vi tycker lika - igen!

Jag lyssnar med. Varje fredag. Efter F o F. Det är som att gå från att springa till att jogga för att sedan lunka fram. Skönt. Underfundigt. Briljant många gånger!

xx

Svar: Jag lyssnar på F och F as we speak! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-10 @ 03:27:46
Postat av: Sandra

Jag har strölyssnat på lite olika pods såsom Gynning och Schulman, Hannah och Amanda samt lite andra. Ska testa den du lyssnar på också. Många gillar den! Idag börjar Elsa på förskolan själv Jenny. Håll tummarna för henne ;)
Stor kram

2013-01-10 @ 09:01:53
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag har strölyssnat på lite olika pods såsom Gynning och Schulman, Hannah och Amanda samt lite andra. Ska testa den du lyssnar på också. Många gillar den! Idag börjar Elsa på förskolan själv Jenny. Håll tummarna för henne ;)
Stor kram

Svar: Finns det en till Schulman? Vad heter den, spännande! Jag föröker med Hannah och Amanda, men är inte så imponerad, faktiskt....
Herre min ge, Elsan har blivit stor!!! Jag håller såklart tummarna. Vår gemensamma socionomvän från hemorten skolar också in sin nu. Spännande! Stor kram tillbaka!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-10 @ 09:03:08
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0