Bussiga kollegor

 
Igår var jag och mina kollegor på fredags-AW på Clarion i Öret. Inte nog med att de har halva priset på champagne och gratis snacksbuffé, lägger man sitt kvitto på drycken man köper i en vnkylare på baren har man chans att vinna priser. En brunch, en trerätters middag - och det bästa - en övernattning i ett rum med bastu eller jacuzzi samt brunch dagen efter. Man måste dock vara på plats vid sjuhugget när de drar vinnaren. Jag - som skulle vara där sist av alla då jag skulle vänta in ex-kollegan från Hufvudstaden - fick direkt när jag anlände veta att två av mina kollegor skrivit mitt namn på sina kvitton istället. De skulle inte vara kvar vid sju. Sedan började ALLA kollegor göra samma sak. Snart var den där vinkylaren full med kvitton med mitt namn på. En kollega som inte fick ett kvitto gick till och med tillbaka till baren för att fråga om ett kvitto att skriva mitt namn på. Hur fint?!? Tyvärr vann jag inget, men känslan av den där kollektiva önskan om att ge mig en lyxig hotellnatt (en av kollegorna visste hur mycket jag längtade efter att bada badkar) räcker för mig. Jag har fina kollegor, minsann!
 

Kommentarer
Postat av: Sintia

Fin blogg! :)
Hur mår du? :)

Min blogg är typ ny och kan du skriva om min blogg i din? Skulle betyda guld! :* <3

2013-02-16 @ 18:14:31
URL: http://inspirationswe.blogg.se
Postat av: Christine&Paris

Vad mysigt det ser ut. Jag gillar hotellbarer, det är ofta en skön stämning där :)
Och vilka schyssta kollegor! Även om du inte vann något som är det en fin känsla att veta att man har människor omkring sig som är sådär omtänksamma.

Hoppas du får en skön helg! Kram

Svar: Ja, jag med! Clarion är verkligen ett bra ställe. Jag har varit på lite olika Clarion och de har bra koncept, med bruncher, AW:s och lyxiga rum. Och visst blev jag glad när de var så fina, mina kollegor!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-02-16 @ 20:32:28
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0