Shopping frenzy





Espresso House bjöd på frukost, H&M bjöd på 20% rabatt på hela sortimentet inklusive reavaror och mycket mer plats än vanligt då det endast var för inbjudna gäster. Jag och Sandra bjöd på frenetiskt klädprovande. Jag sprang efter en och en halv timma till jobbet med en kasse full med nya kläder. Utan att ha spenderat mer än dryga femhunkan. Good times. Tyvärr glömde jag frukostmackan i en påse Sandra tog med sig till sitt kontor. Jag fick tugga på en torr gammal brödbit framför datorn på kontoret istället. Man kan ju inte få allt...


Kommentarer
Postat av: angelica

Ja, men det låter som en plan! :) Maila mig vetja!

2012-03-30 @ 10:34:17
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0