Sommar i P1: Trita Parsi

Lyssna: Sommar i P1 med Trita Parsi
 
 
Den 29 juni sommarpratade Trita Parsi. Iranexperten som har vuxit upp i Sverige men numera bor USA:s huvudstad. Hans historia är intressant, viktig och i "min värld" (eller i alla fall den världen jag vill jobba i). Jag känner inte Trita. Jag har inte ens träffat honom. Jag fick dock lyssna till honom i våras på Utikespolitiska Institutet, hans första föredrag i Sverige på elva år. Hans storebror är emellertid min vän. Trita pratar om honom flera gånger i sitt sommarprat. Kul för mig, men även er, tror jag, Lyssna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Jag hörde honom intervjuas när sommarpratarna intervjuades, så honom ska jag helt klart lyssna på när jag får tid!

Svar: Ja gör det! Har du några tips på sommarpratare. Har lyssnat lite på David H och Anja i år (inte hela på grund av teckningsproblem med iphonen). Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-07-02 @ 12:32:21
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Anna

Vi får uppfinna det Jenny! nått sätt att få av huvudet på... svårt men jag tror vi kan lösa det! :)

2012-07-02 @ 13:16:37
URL: http://nanniss.blogspot%2Ccom
Postat av: Helena

Jag tänkte just tipsa dig om det programmet, förstod att det skulle vara något för dig! Puss

2012-07-02 @ 13:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0