Jennys adventskalender: tredje advent

 
Först och främst: tack för alla kommentarer i andra advents lucka! Jag visste ju att det finns många som läser denna bloggen som inte kommenterar, men blev ändå förvånad över kommentarer som "jag har läst din blogg i över ett år" och "hittade din blogg och har läst igenom hela" och sådant. KUL! Det är också spännande att höra från er som jag inte känner och som inte har en blogg jag kan läsa. Mer sådant, tack! Och så till vinnaren av nyckelringen från Filippa K: Alexandra, grattis! Du har fått mail.
 
Och nu till tredje luckan. Och i den hittar vi en kudde från svenska Svanefors! Kommentera för att vara med. Fortsätt gärna berätta om vem du är och hur du hittade hit. Det är ju så spännande för mig! Trevlig tredje advent! Nu ska jag baka peppisar.
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Okej, jag älskar ju kuddar. Jag är med!

Svar: Super! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-16 @ 20:41:13
URL: http://angeliqe.se
Postat av: Sara Björk

Klart man är med. Kuddar kan man inte få för många av :)

Svar: Eller hur? :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-17 @ 08:52:30
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Givetvis vill jag vara med även i år, hade helt missat att du fortsatt med denna fina tradition! Kudden skulle göra sig finfint i mitt sovrum!
Kram

Svar: Självklart gör jag om det! Du har missat chokladspa och nyckelring från Filippa K, men kanske vinner du en kudde eller nästa advents lucka? :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-20 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0