Prästtorpet

För er stotstadsbor kanske detta verkar synnerligen udda. Ja, för er andra också för den delen. Men precis utanför Lindesberg, ute i skogen, finns ett gammalt torp. Prästtorpet. Där införskaffades alla skor i barndomen. Nu var det evigheter sedan jag ärande stället med ett besök. Men i dag tog vi oss dit för rean. Jag införskaffade (ännu) ett par skinnstövlar (jag avverkar dem och har sönder dem som om de vore tandpetare) och ett par skinnsandaler (hade av mina senaste på mitten på Sri Lanka). Precis över femhudingen blev det. Ursprungligt pris lite över två tusenlappar. Bra kap, kan jag tycka.














Kommentarer
Postat av: joel sålder

hej! ni är den bästa skobutiken jag vet men hur länge har ni öppet i dag och på dagarna? jag skaköpalåga skor om ni har det.!

2012-03-10 @ 12:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0