Lokalpatriot









Om man bor i Stockholm, Göteborg och Malmö kanske det inte en en sådan stor grej att någon produkt på den svenska marknaden kommer därifrån. Kanske inte Trollhättan heller. Man är van. Men, sist jag var i Hufvudstaden och som vanligt trampade in på Stockhome för att kika på allt fiffigt blev jag överraskad. Och stolt. Min lilla hemort, på typ 22 000 invånare, har lyckats producera något fiffigt. Fiffigt nog att frontas precis vid ingången till en affär som säljer fiffiga saker. Stolt var ordet.


Kommentarer
Postat av: Anna

hihi ja jag såg den när jag bodde i Uppsala, ringde dirkt till K-J och berättade den stora nyheten, han va inte så impad. Kul att du va det! :)

2011-06-09 @ 13:27:06
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0