Hunas Falls

Jag befinner mig just nu pa flera hundra meters hojd i bergen, over teplantage, djungel och vattenfall. Jag fick just bevittna solnedgangen tillsammans med en drink gjord pa bland annat fikon. Snart ska middag inmundigas med samma utsikt. Jag dor av lycka och valmaende. Jag har insett att jag aldrg kan forklara och beratta om allt underbart jag upplever har varje dag for er, sa jag kommer helt enkelt ge er lite snapshots och ogonblick fran min semester, och sen blir det fler och mer rapporter nar jag kommer hem om det ar av intresse.









Idag var vi i en av de gamla huvudstaderna, Polonaruwa, med tempel och ruiner. Sedan bar det av till en ort och kryddtradgard. Imorrn ska vi antligen fa tillbedja Buddahs tand i tandtemplet i Kandy. Coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0