Andra adventsglöggis











image description



Min andra adventsglöggis blev mycket lyckad. Jag hade bullat upp med både sött och salt och Sparris hjälpte mig fixa innan gästerna kom. Vi drack både "vanlig" glögg och årets Blossa med kaffesmak, som jag verkligen gillar. Den är emellertid godast kall. Jag fick även en hel hög fina presenter, något jag inte alls hade förväntat mig. Det blev smockat med diverse julläckerheter i skåpet när gästerna gått hem. Jag kommer inte gå hungrig framöver i alla fall. För förutom alla fina ätbara presenter har jag drivor av rester. Jag har redan portionerat bort lite av dem åt höger och vänster. Det blir nog några extra fikastunder på kontoret under veckan...


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Wow, vilket kalas! Ser ju hur gott ut som helst!

Förstår att det blev en lyckad kväll!

Kram

2011-12-05 @ 17:25:58
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Anonym

WOW!!! Tænk at jeg missede det. Ser jo fantastisk ud. Jenny Lindström, du är snittarnas och kakornas mäster!

2011-12-05 @ 18:15:41
Postat av: Helena

Åh, tänkt om jag bodde lika nära som när vi var små... då hade jag absolut kilat över!

2011-12-06 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0