Jeeeeenny, du är så guuuuuuullig!







När jag klev upp på farstubron hos familjen Larsson hade de satt upp grekiska flaggor på dörren. Inne i huset strömmade grekisk musik ur högtalarna, fler grekiska flaggor var uppsatta och jag fick ett glas grekiskt vin i handen. Jag visste att jag var bjuden på grekisk afton, men jag visste inte hur fint och stort de hade gjort det. En dignande buffé av grekisk mat var uppdukad, där alla grekiska klassiker var representerade. I vegetarisk tappning. Jag älskart. Men först fick jag bygga duplo, leka affär, låta tygkatten Hanelle hoppa högt och köra racerbil med underbara, sockersöta, ljuviga Leo. Som lät mig höra ovanstående rubrik undefär sjuttioelva gånger under kvällen. Kärlek. Den lilla pojken är sänd till denna planeten för att göra den lite mer kärleksfull, det är min fasta tro. Efter några goda glas vin, Ben and Jerrys nya glass, en sovande Leo och lite vuxenprat var kvällen komplett. Tack, familjen Lrasson och Anders!


Kommentarer
Postat av: Fam Larsson

Hej underbara. Tack för att du förgyllde vår kväll igår. Puss, du är så guuullig :)!

2011-04-09 @ 17:11:42
Postat av: Helena

Nejmen oj så trevligt det låter som ni hade det! Den där familjen Larsson, är det någon jag känner? :) Hoppas du haft en bra helg vännen! Puss

2011-04-11 @ 08:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0