Surprise!

En oväntad överraskning väntade på mig på lördagsmorgonen. Eller, definitionen av överraskning är väl att den är oväntad, så den beskrivningen kanske är en smula överflödig. Hur som helst. Jag hade helt (medvetet) glömt att jag fyllt ännu ett år äldre för en tid sen. Det hade inte Carro och Tops. De firade mig med balonger, paket (eller kapeter som Jenny Lina Carlsdotter envist kallar dem) och kanske framförallt, en musikal! Den fick vi avnjuta samma kväll på Malmö Stadsteater i form av "Ingvar" - musikalen om IKEA. Den var fantastiskt bra och väldigt rolig. Mot slutet korsfäster de Ingvar på en midsommarstång. Bara en sådan sak! Tack mina underbara vänner!







Kvällen fortsatte sen med drinkar, snittar, bubbel och kära återseenden på Drottninggatan. Men mer om det sen. Nu kickar jag igåg den här veckan med kaffe och John Mayer. Och ikväll blir det löpning. Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Låter som en härlig kväll. :-)

2010-10-25 @ 08:45:49
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Ferferi i Paris/Göteborg

Men åh! Vad var det i kapeten då?????

2010-10-25 @ 15:38:29
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Anna

UNderbart med härliga vänner med bra idéeder! :) Vad fin du har gjort bloggen, nya "huvudet" jätte fint!

2010-10-25 @ 20:20:31
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0