Lundi

Måndag. Fick tillbaka examenstestet. Jag och Alison fick samma. Fast jag ett minus och hon ett plus. Det märks att vi pluggar tillsammans ibland och att vi sitter bredvid varandra varje dag. Och att hon är liiiiiiite bättre än mig, såklart.



Eftermiddag. Fonetik och sen en vin chaud med Fernando på Le Bonaparte. Gud, vilket underbar man! Dessutom är han smart som få och riktigt ambitiös, han är jurist och har masters i juridik, buisness administration OCH statsvetenskap. Jösses. Vi klickade hur som helt på en gång, bland annat över att vi båda har en lite udda besatthet av judaistik. Han bjöd in mig på en resa runt i sydspanien till alla gamla judiska byar samt en resa på 20 dagar i Marocko. Jag sa ja på stört, om jag kan ackumulera finanserna vill säga. Sen hjälpte han mig med relativa pronomen.










Kommentarer
Postat av: Ferferi

Oj. Herre vilket underbarn! Gift er!

2010-05-11 @ 00:08:18
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Solli

vilken gentleman! definitivt en keeper!

2010-05-13 @ 14:47:55
URL: http://sollis.se
Postat av: anna

detta vill jag få en uppföljning på helt klart!

2010-05-13 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0