Au revoir

Jepp, nu är det över. Tack Paris. Du har gett mig ett nytt språk, massa mera självkänsla och tro på mig själv, nya enormt fina vänner, en hel hög nya erfarenheter men kanske framförallt: LYCKA! Jag älskar mitt liv nu. Jag är mig själv igen. And I owe it all to you!

Jag tackade av Paris med de vänner som fortfarande befinner sig i landet på bästa franska vis, med vin, ost och baguetter vid Tour Eiffel. Je t'aime.



















Alexey, Dax, Haeju, Mingyuan, Yuka, Alejandro, Isabel, Leo, Oscar, Bianca, Markus, Viktor, Sarra, Katie, Ali & Ollie, Andreas, Mette, Eva, Francis, Sofie & Phillipe, Kenza & Anwar, Ferferi, Johan M, Erik, Valerie, Jorge, Serena, Linda, Charlotte, Carolina, Carl, David, Tino, Jo, Johan C, Luis, Olivier, Malcolm, Erik W, Phillipe, Michelle, Paul, Sarah, Rouzbeh och alla andra, TACK! Och alla besök jag haft, TACK för det med!

Jag kommer SNART tillbaka dock. Måste bara få alla mina ankor i en rät rad först. Á bientôt Paris!


Kommentarer
Postat av: Ferferi

KOM tillbaka snart!!!!!!!

2010-06-18 @ 16:27:26
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0