A night in Paris

Det visade sig att cocktailen var idag, trots allt. Men lika glada var vi för det, för vi kirrade till en liten förfest på citén, med skumpa och den för de andra skandinavierna nya drinken rosé och fanta. Min allra första fest i Paris, I like!









Great (skandinavian) minds think alike.

Sen drog vi från den belgiska maffia som övertagit köket under vår lilla get-together och började dra oss in mot stan.



Vi åkte lite metro...





Sen kom i fram! Vi skulle sluta samman med Erik, Johan, Valerie och co för en födelsedagsfest. Där gick det minst sagt livat till.



Framme! Eller ja, vi gick ju inte på den röda kvarnen då, utan några hus ner på gatan.

















Sen tog vi en taxi ner till 3e där vi skulle möta upp med Mettes modellkompis som var i stan för att gå på go-sees. Klubben verkade vara så där semi-hemlig, och var således lite svårt att hitta. Men tills slut kom vi fram, slapp betala inträde och träffade modellen. Jag har tyvärr glömt var han hette.





Sen åkte vi hem och...





...drack en massa vatten. För vi är duktiga små tjejer (och kille). Efter (äckligt, jag dricker inte kranvattnet annars) vattendrickande var det bums i säng och vi fick träffa John Blund innan klockade hade slagit fem. Bra natt, helt klart!

Ikväll ska då äntligen cocktailen gå av stapeln. Jag inviger mitt nya halsband och laddar kamerabatterierna. Är en smula oroad för att alla vill festa hela natten och har en hel lista av ställen vi ska besöka att bocka av. Min plånbok gråter. CSN, pretty please do your thing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0