Jazzmatazz!

Gårkvällen tillbringades på Anna och Nicos lussevaka, som innehöll mumma, en jazztrio, limbo, sambatåg, trettio-någonting gäster, två gravida, en Babak, glögg, nötter, Aalborg Taffel, skor inne och innerökning framåt småtimmarna. Good times.



Hangar 3 in tha house...eller lägenhet...



Ett stycke Tops.



Lyckan att träffa en gammal HV71-spelare som numera jobbar som agent för ca 30 Elitserie-spelare för A.M.A Sports Agency



Snittar och fnitter med Carro.



Jag och min nya personliga tränare!



Framåt elva-hugget åkte Taffeln fram för första gången. Nico gillart.



Genus-Anna skrattar åt porrtändaren



Mera jazz



Snittsigt



Vissa avslutade kvällen liiiite mer pretentiöst än andra....

Annars har jag fortsatt att frossa sushi på jag-vill-alltid-ha-det-jag-inte-kan-få-temat som numera gäller den tyvärr omöjliga kombon Lindesberg och rå fisk med ris och wasabi.



Jag har dessutom i ljuset av mer information om svek och idioti gjort en omstart och virusrensning av min mänskliga hårddisk under parollen "Jag gråter inte över spilld mjölk, för den var ändå härsken".

Idag väntar prommis och eventuellt luciakonsert i kyrkan. Imorrn ett sista forskningsseminarium innan det bär av mot småstadslivet igen och en stor reunion med de allra finaste.


Kommentarer
Postat av: Helena

Ser att du har det gott vännen! Fortsätt med det, någon härsken mjölk vill vi definitivt inte ha! Älskar dig!

2009-12-13 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0