Holy Molly!

Efter en middag på Truls med detta gänget...



...fick vi äntligen träffa Amys och Dompans underverk Molly! Lyckan var total.









Stolt far och bedårande dotter.



De fina föräldrarna hade bullat upp med mängder av olika Lusse-fika ingredienser och drycker. Mysfaktorn var off the charts. Ett mysigt och alldeles lämpligt sätt att avsluta detta scaniabesök. Nästa möte med södern blir vid mitt opponeringsseminarium, vilket skrämmer mig. Stress. Men en eventuell examens/avskedsfest håller mig vid gott mod. Nu: kaffe på SoL och sen det sista forskningsseminariet innan tåget tar mig till Västmanland igen. Till alla inblandade i mitt besök; och Anna, Nico, Carro och Tops speciellt: TACK!


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

VIlken söt liten krabat :)

2009-12-14 @ 10:01:17
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0