Hemmashopping


I går tränade jag efter jobbet, precis vad jag behövde. En rikig urladdning och utlopp för känslor, tankar och negativ energi. Sedan hämtade en kollega mig och vi åkte till en annan kollega för lite fika och hemmashopping. Vissa sådana där "home-partyn" kan jag ha lite svårt för, ni vet sådana där när man känner att man måste köpa saker, och ibland att de vill att man själv ska börja sälja eller ha eget party. Detta var ingenting sådant. Detta var ett party med inredning och lite SPA-produkter. Det var jättretrevligt, avslappnat och skönt. Man fick i sin egen takt titta igenom katalog, fråga frågor, fika och klämma på sakerna. Hur mysigt som helst. Dessutom var det kul att se hur kollegan bodde och hur sakerna som såldes passade in i hennes hem. Jag ska faktiskt snart ha ett eget home-party då en vän börjat sälja barnkläder. Jag har ju som bekant inga barn, men massor med barn i min närhet. När jag fick veta att det fanns en ekologisk kollektion var jag såld. Vi får se om jag lyckas göra det lika mysigt som min kollega... Om jag köpte något? Nej, tyvärr. Dels ska jag ju inte konsumera så mycket personligen det här året, dels hittade jag inget som riktigt passade in i mitt hem. Men det var ändå kul med inspiration och lite mysigt samkväm. En trevlig lillördag, helt enkelt.
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Håller med! Vissa såna här partyn kan vara så trista! Kommer ihåg att jag var på ett ljusparty för några år sedan, zzzzzz! Svindyra ljus som varken var snygga eller luktade gott, nej tack! Barnkläder är ju annars kul, särskilt Blingo och Me&I som också har en massa fina kläder till vuxna.

Svar: Om du är kvar här får du gärna komma på barnklädespartyt! Det är Pompdelux. :)
Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-03-06 @ 11:33:57
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0