Bloggtipset: 40 år - 40 kilometer

 
När jag var i Sundsvall träffade jag smarta, trevliga, roliga och duktiga Anna. En heltidsarbetande trebarnsmor som innan hon fyller 40 år, på 40 veckor ska förbereda sig för att springa drygt 40 kilometer på Köpenhamn maraton 2014. Att springa är ju inne igen och det är många (inklusive jag själv) som tagit upp det efter några år av ytterst sporadisk löpträning. Då kan man behöva all pepp man kan få. Och det får man hos Anna. Kolla in hennes blogg på I FORM HÄR. Pepp!!!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oh yes, impad!!! Ska genaste kolla in Annas blogg.

Och KÄK...alltså så gott det låter! För bra mat har jag inga problem om det kostar lite mer. Det du gillar brukar dessutom jag gilla med ;)

TACK för fina ord vännen, du gör mig alltid glad vilket jag säkert skrivit tusen gånger men jag skriver det igen. Bara för att jag vill!

KRAM!!

Svar: Ja, det är därför jag älskar din blogg, för att vi gillar lika! ;) KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-27 @ 19:53:55
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh tack!

Svar: Tack själv för bra blogg och roliga minnen! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-30 @ 06:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0