Hemma

 
Det blev stressigt så fort jag kom tillbaka från konferensen (en konferens som skönt nog också innehöll avkoppling). Vid halvfyrahugget trillade jag in på kontoret för att kolla av mailen och jobba en timme innan det var dags för en annan enhet att ha en grej jag var "tvungen" att vara med på. Det var emellertid en trevlig tillställning som bjöd på fina tal, bubbel och snittar. Dessutom fick jag ett samtal med det högsta hönset (eller tuppen, som det alltid är) på min arbetsplats. Trevligt. Men nu är jag äntligen tillbaka i min lägga och tänkte belöna mig själv för allt hårt arbete den här veckan. Vad tror ni om mörk choklad och Girls i sängen? Göttans, tror jag. Trevlig kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Ta ett glas vin oxå! :)

2013-05-16 @ 20:16:45
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: angeliqe.blogg.se

Sköönt med sänghäng. Det ska jag också ha. Hoppas också vi kan ses en sväng i helgen! Kramar!

Svar: Det hoppas jag med! Stor kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-16 @ 21:43:03
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0