Wongs

 
Jag gillar Wongs. Har bloggat om det förrut (HÄR, bland annat). Det är en finare asiatisk krog med utsikt över Svartån och slottet. Igår var jag där på en jobbmiddag. Jag brukar alltid ta (de politiskt inkorrekta) räkorna i tre olika utföranden, men efter att ha lovat mig själv att spara på naturen och miljön valde jag istället triss i vegetariska rätter. Det märktes att de inte alls lagt ner samma kärlek på denna rätt (det brukar vara så med de vegetariska alternativen) men den var fortfarande bra. Wongs ligger i vad jag tror är en nerlagd teater och har en fantastisk miljö. Personalen är mycket trevlig och tillmötesgående och (den icke-vegetariska) maten är fantastisk. Man får ibland vänta lite väl länge, men det är det värt. Wongs är ett riktigt tips om du är i Örebro. Dessutom är det väldigt prisvärt. Wongs får, som alltid, två tummar upp av mig. 
 
Wongs, Olaigatan 19, Örebro, 019-611 18 40
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag behöver inte skriva nåt, du vet att jag älskart!

Svar: Jajajmen! Borde gå dit snart ju! (såg du länken i inlägget? :)).
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-21 @ 10:40:46
Postat av: Angus

Kan tyvärr inte hålla med :( Wongs va inget för mig, vet inte om jag fick in någon knepig mat eller om all mat var så.. men tur att smaken är som baken! :)

Kanske kunde komma på en fika i helgen! kanske lör dag? Ska vi höras närmare om det. Vill gärna se ditt bord ju!

Svar: Om det nu kommer...har köpt på blocket och de verkar lite....ja som man kan vara... Vi hörs på sms! Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-21 @ 12:41:38
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0