Pampering

 
I måndags tog en kollega med mig på lite pampering efter jobbet. Jag fick hudvård och handvård, kvällsfika och en liten present. Hur gött som helst och en bra start på arbetsveckan. Jag har jättebra kollegor på jobbet och trivs jättebra med dem. Jag är med i festkommittén på mitt kontor, och nästa vecka har vi ordnat en spakväll för dem. Då ska min kollega bjuda alla på pampering. Fot- hand- och hudvård och make up-skola, blir det bland annat. Behöver jag säga att vi är uteslutande kvinnor på min arbetsplats (om man nu får använda de klassiska könsrollerna)? Göttans. Med spa alltså. Jag hade gärna sett lite fler karlar. Tur att jag jobbar i en massa olika enheter...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0