Kvällsfika

 
I går mötte jag upp Anna efter jobbet för uppdateringar och skvaller över en kvällsfika. Vi planerade bus inför en kommande trettioårsskiva, babblade om allt mellan himmel och jord och skrattade gott. Hon är allt för bra rolig, den där Anna! På fredag åker Anna och hennes sambo till Paris för första gången. Jag har såklart proppat dem fulla med tips och klotter i metrokartan. Jag vill ju att de ska uppleva Jennys Paris. För det är en jäkligt härligt Paris, det! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var avundsjuk, men Paris finns ju kvar och jag planerar en resa till den brittiska huvudstaden as we speak, så jag har det kanske inte så pjåkigt jag heller. Det var för övrigt väldigt mysigt med kvällsfika. Jag gör det sällan nuförtiden. På gymnasiet och under studietiden kändes det ibland som om jag bodde på fik och coffeeshops, men det händer inte lika ofta nu. Mycket mysigt och något jag gärna gör om igen snart!
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Tack för en trevlig afton!!

Svar: Tack själv vännen! Avoir! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-13 @ 08:27:41
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Miss Marie

Är det Lill-Annas? Mycket bakverk kvar för att vara kvällsfika, då brukar det vara ganska utplockat!

Svar: Nej, Bara Vara! :) Lill_Annas stänger redan vid 18 så det blir en sådan kort kvällsfika där...
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-13 @ 08:33:49
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Tror nog att det alltid kommer att finnas en längtan till Paris, oavsett hur många andra resor man har inbokade ;)
Satt faktiskt och tittade på biljetter nu över påsk, men nja...vi får se. Kanske i början av juni istället :)

Önskar dig en finfin dag!
Kram

Svar: Du har så rätt....Vi får flytta dit helt enkelt! :) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-13 @ 10:18:41
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Ellinor

SV: Ja, en liten studio à la Jenny och Ellinor, det hade varit något det! Oh, kan riktigt se det framför mig och föreställa mig hur fint och mysigt det hade varit ;)

Svar: Åh, låter lovely! Men lets make it a big flat! ;)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-13 @ 16:12:22
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sandra

Mums! Och så jädrans mysigt. Jenny, säg mig dina bästa Paristips. Jag har ju varit där några gånger, men personliga favoriter är alltid bäst =)
Kram

Svar: Ja, kanske ska göra ett Paristips framöver?
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-13 @ 16:51:04
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0