Tre brudar på stan

 
Söndagen bjöd på strålande solsken och shopping med vännen och lillkickan. Det inhandlades diverse växter och blomkrukor på Plantagen och sedan shopping i Örebros köpcentrum Marieberg. Inte min favoritplats men mycket mysigt när jag fick vara där med mina brudar. Vi lekte lite, shoppade (det blev enkom ett halsband för 40 pix för mig, är mycket nöjd över detta), käkade skräpmat och snackade skit. Ett mycket trevligt sätt att tillbringa sin söndag, kan jag meddela. Nu är det nya vecka och nya tag, och efter en fin helg i goda vänners lag är det plättlätt!
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Va det sol ute igår, märkte inte jag

Svar: Stackare! Snart är du tillbaka i verkligheten! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-14 @ 14:05:05
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0