#Fail

Jag såg ju så blek och - som min mor skulle säga - ämlig ut efter min sjukdom. Så jag färgade håret mörkt och sedan under julledigheten använde jag brun utan sol, så kallad BUS. En gång lagom till nyår, och så en i går lagom till jobbveckans början. Jag hade nog bara underskattat effekten något. Hela dagen idag har jag fått svara på frågor som "så du åkte till Italien trots allt?", "åh har du varit utomlands?", "vart har du varit, du är ju så brun". Och hela dagen har jag fått förklara att jag använt BUS. Vid ett tillfälle fick jag förklara vad BUS var för en herre i 40-årsåldern. Man skulle kunna säga att det var vad kidsen kallar en epic fail...
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Oh no!!

Svar: Ja., oh no! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-07 @ 21:14:35
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha, vet hur det ar! ;)

Svar: Haha, ja, jag är helt oförmöget att ljuga också, så det är bara att förklara. Igen och igen och igen... :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-08 @ 02:50:44
Postat av: Lotta

Fin komplimang med Italienresa ;)

BUS är något för mig tror jag!

xx

Svar: Haha, ja, kanske. Det såg ju uppenbarligen naturligt ut, men liiiiite svårt att förklara naturligheten i det... :) xx
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-08 @ 03:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0