Malmö. Med båt.

 
Jag älskar att se städer från vattnet. Speciellt städer jag känner till väl. Jag har gjort det med Paris (HÄR), Stockholm (HÄR) och Köpenhamn, bland annat. I somras gjorde jag det en solig och varm dag i Malmö. Det var en rolig tripp och vi fick höra saker vi inte tidigare visste om staden. Senare skulle det visa sig att den trevliga och roliga guiden var en av mina vänners bästa vänner. Roligt! Om ni är i Malmö kan jag verkligen rekommendera att ta båten. En trevlig 50-minuterstur att upptäcka, eller återupptäcka, Malmö. 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag med! Från vattnet blir det en hel annan vinkel och man ser detaljer som man missar från land. Härligt!

Finfint, att se Malmö så här. Stockholm älskar jag att uppleva i en båt.

(New York från sjösidan är fab!)

Kram!

Svar: Jag kan tänka mig det, NYC by boat, en dröm! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-08-18 @ 23:27:33
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Christine&Paris

Hehe, jag såg nu vilken bild som nästan var likadan. Great minds think (photograph?) a like ;)

Jag har paddlat kanot och åkt trampebåt på kanalen. Kanot var skitkul!

Svar: Haha jag har inte lagt upp det än! Finns det ett i set här inlägget också? Jag menade ditt foto från Stortorget. Jag har ett likadant på G i ett Malmöinlägg. Men då har vi alltså fler likadana! Kul! :) kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-08-21 @ 22:14:31
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0