Tröstshopping



Jag vet att den här bloggen ska fokusera på det positiva i mitt liv, men nu är jag lite bitter faktiskt. HELA den här långhelgen har tillbringats på soffan och i sängen. Jag har missat hela fyra roliga tillställningar, en långpromenad och naturligtvis jobb. Det är faktiskt lite tråkigt. Igår tog jag mig i alla fall ut i några timmar för lite reashopping. Två kjolar till jobbet och ett halsband. Tröstshopping. Det gjorde mig på bättre humör. I eftermiddag ska jag ta mig ut och fika med några vänner. NÅGOT måste jag ju ha gjort den här helgen. Jag märker hur beroende jag är av att träffa folk. Jag känner mig snudd på deprimerad. Jag har inte träffat någon sen jag såg kollegorna i onsdags. Jag brukar tycka att det är skönt att vara ensam, Man behöver det om man är så social som jag är, för att orka med mellan varven, liksom. Men när det är ofrivilligt och så länge, ja då är det inte roligt. Men nu ser jag fram emot fikan och laddar inför veckan som kommer. Den är verkligen sprängfylld med roligheter. Ja, nu fokuserar vi på det roliga, hörrni! Trevlig söndag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0