Mamma


Mamma och jag kvällen innan jag flyttade till Paris, 2010.

Ja, sjukdomen blev bara värre. Idag låter jag som en brunstig ko, har ont i halsen och feber. Det är så TRÅKIGT att vara hemma! Jag är inte bra på att vara sjuk. Jag och mamma pratade just i telefon i nästan en timme. Mamma vet hur tråkigt jag tycker att det är, och vill därför ringa och underhålla mig så att jag inte ska "gå ut för tidigt" som hon uttrycker det. Hon skulle ringa igen i eftermiddag sa hon. Haha, en gång mamma, alltid mamma - även om ens barn är 28 år gammal. Min fina mamma. Nu dricker jag smoothie och juice för att få i mig C-vitamin (jag vet att det inte gör någon skillnad egentligen, men man ska aldrig underskatta placeboeffekten!) och ska försöka vila lite. Imorrn SKA jag vara frisk! Så länge mottages filmtips å det varmaste. Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på fina Jenny !

2012-01-05 @ 13:15:30
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0