Bra tips för dålig rygg





Jag har i mitt (föredetta) hemlandsting remiss till en naprapat. Jag har en ganska kass rygg och nacke och är beroende av min underbara naprapat Ellinor. Med nytt jobb, flytt, nytt hem och hundratals nya saker att hålla reda på kan man säga att jag behöver det extra mycket. Men jag är inte skriven i Stockholm än och dessutom ger inte Stockholms landsting remisser till naprapater. Men då kom räddningen! Min egen naprapat tipsade om Naprapathögskolan, och när en av mina kollegor som gått där under en längre tid rekommenderade dem var saken klar. Jag bokade tid. Jag har varit där två gånger nu och jag vill verkligen tipsa om detta. För endast 200 riksdaler (180 om du är student) får du en behandling. Du kan vid bokningstillfället själv välja om du "bara" vill få massage eller naprapati. Jag har fått elever från andra året, vilket betyder att de inte "knäcker" utan arbetar med triggerpunktsmassage och dylikt. Jag var lite besviken över det första gången, men igår fick jag mig en rejäl omgång och det här ska nog bli bra, det med. Du kan boka online eller på telefon. Om du har ont men tycker det är för dyrt med behandling hos naprapat, kiropraktor eller osteopat - boka nu!

Naprapathögskolans Elevklinik, Observatoriegatan 17, 113 29, Stockholm. 08-31 19 19


Kommentarer
Postat av: Sofia

Riktigt bra pris! Kanske rent av värt en liten biltur =)

2011-10-04 @ 13:14:26
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Anonym

Aha! Bra tips med pudret ; )

2011-10-04 @ 22:09:55
Postat av: anna of sweden

Undrar just om det finns något motsvarande i Malmö. Jag behöver hitta någon som kan ta hand om <i>min<i/> bråkiga rygg.

2011-10-05 @ 11:05:02
URL: http://annasweden.blogspot.com/
Postat av: anna of sweden

Hoppsan. Blev lite konstigt det där ... :)

2011-10-05 @ 11:05:47
URL: http://annasweden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0