Välkommen till världen!

Mitt självutnämt kända sjätte sinne säger mig att kategorin under vilken följade inlägg är arkiverat kommer att växa sig avsevärt större under året som just börjat. Det krävs kanske inte en raketforskare för att räkna ut det dock, vi är ju i den åldern nu... På nyårsdagen fick jag så äntligen träffa det lilla underverket Martina, dotter till Martin och Madelle. Ett litet, litet knyte som trots att hon levt på denna jorden i tre veckor inte såg ut att vara mer än några dagar gammal. En bedårande, ljuvlig liten tjej, dock. Hon fick små presenter såklart, en var inhandlad redan under min Paristid. Vid Notre Dame om jag inte missminner mig. På Carros initiativ. Hur som helst, hon var ljuvligt söt. Såklart.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0